Hledá se nový vedoucí družstva a pokladník

21.02.2018 08:26

Zdravím sparťany,

 

jak jsem zmínil v e-mailech, které jsem rozesílal (naleznete i níže), hodlám a to definitivně položit svoji funkci v tomto ročníku a to nejpozději na konci probíhající sezony tj.2017/2018.

Důvodů je několik a většinu jsem ve výše uvedených mailech popisoval, ale jsou i další, které nebudu zveřejňovat.

Tímto vyzývám někoho z Vás z řad rodičů ad., aby jste se podělili o práci s tím spojenou. Byl bych nejraději, aby tuto funkci převzali největší moji kritici, aby předvedli, jak to dovedou lépe a dokázali ostatním, že se mýlím a že to bylo opravdu v mé osobě. Pokud tak neučiní, je to bohužel na někom z ostatních. Každopádně můžete využívat výhod s tím spojených (neplacení příspěvků a spousty dalších...). Pokud nebudu Vámi odvolá dříve, dokončím sezonu, což jsem slíbil trenérovi a se synem odejdeme.

 

S tím spojeno je i funkce pokladníka. I tato funkce koncem sezony bude pro mě tabu a jak jsem zmínil v e-mailu, měl by se najít někdo, kdo to odemě převezme. Nebudu se nikoho prosit, pokud se nikdo nenajde, předám peníze až si je odemě někdo vyžádá a to oproti podpisu, protože se nehodlám s někým přít, zda jsem zpronevěřil společné peníze. 

 

Níže uvádím veškerou elektronickou komunikaci, která mě evokovala k tomu, abych se bránil, zaujal své stanovisko a tudíž jsem rozvířil vody i u vedení klubu, seřazeno chronologicky:

 

FC SPARTA BRNO 2006 fcspartabrno2006@gmail.com

22. 1. (před 3 dny)
 
komu: AlexandraAndrejBarboraEvaZaplatilováDagmarIvankaIvankaIvoJardaJardaJardaJiřiJiřiEvaJardaKristýnaLudmilaKatkaEvaJosefMilanLenkaLiborMichal
 
 
 
 
 
Vážení rodiče a příbuzní našich fotbalistů,
 
Tímto Vás chceme s trenérem informovat o skutečnostech, týkajících se financování ročníku 2006.
Vzhledem k informaci, kterou jsem dostal od šéftrenéra mládeže Davida Kříže, že náš klub FC SPATRA Brno nebude hradit tréninky v TCMku Brněnské Ivanovice a to i zpětně, musel jsem ze společných peněz uhradit částku 4000 Kč za 12/2017. Tuto informaci jsem si nechal potvrdit i p.Jindřichem Stehlíkem, jakož to osobu, která vystupuje v klubu jako jednatel.
Na moji otázku, proč se tak děje, když odevzdáváme příspěvky a tudíž bychom měli dostat možnost trénovat v adekvátních prostorech mi bylo sděleno, že nebylo výborem schváleno trénování v uvedených prostorech a tudíž to byla akce p.Kříže, který si to má uhradit. Evidentně zde je boj, mezi Spartou a p.Křížem, který ale postihuje i nás. Také jsem dostal informaci, že nám bylo nabídnuto dost tréninkových prostor a za podstatně levnější peníze. Souhlasím pouze s tím, že nám bylo nabídnuto trénovat na SOU Charbulova, ale podmínky tam nejsou adekvátní pro nás z důvodu velikosti tělocvičny a proto jsme využily nabídky p.Kříže. Navíc musím zmínit, že mi bylo od p.Ziky sděleno před halovou sezonou, že Sparta zajišťuje plochy jen pro přípravky a to co nám bylo nabídnuto, bylo "pod rukou".
Evidentně pravá ruka neví, co dělá levá a tak se k nám dostávají informace pouze ty, které se jim hodí, nebo které chtějí, aby se k nám dostaly.
 
Řešení:
s p.Stehlíkem jsem se domluvil a písemně jsem o to e-mailem požádal, aby se výbor vyjádřil k našim tréninkům, o které jsem za nás projevil zájem v pokračování, aby klub se vyjádřil, zda bude nějakým způsobem alespoň přispívat na tyto tréninky a uvede, jakou částkou. 
Do jejich odpovědi si však musíme tréninky hradit sami, což je 1000 Kč za tréninkovou jednotku.
 
Bylo mi řečeno, že si v klubu dělá každý co chce a že to takto nejde, a že p.Kříž o tomto věděl, že z ekonomického hlediska Sparta to neakceptuje. Na obranu p. Kříže musím napsat, a je to dle jeho slov i zdokumentováno, že se věc probírala na výboru a byl osloven k tomu, že má sehnat prostory k tréninkům, klidně ve výše uvedeném TCM. 
Dle slov p.Stehlíka však o tom Sparta vůbec neměla tušení, což já mohu vyvrátit důkazem, že informaci o našem trénování jsem zaslal p.Zikovi na e-mail Sparty, tudíž jde o úmyslné dezinformace.
 
 
19.12.2017 jsme dostali vratku 13125 Kč, kde jsem nám nárokoval peníze zpět za soustředění. Momentálně máme volné peníze 7464 Kč, ale ještě k dnešnímu dni dlužíme za cvičení 3300Kč a jeden trenink 1000 Kč, tzn. máme k dispozici 3164 Kč. Už mám nakoupené poháry a sladkosti na SPARTA TOUR, což je pozitivní a tyto peníze se nám vrátí ze startovného (cca 3000 Kč).
 
Souhrn:
Domluvili jsme se a odhlasovalo se, že budeme i nadále trénovat na TCMku Brněnské Ivanovice a uvedené tréninky si budeme hradit a to hned po tréninku.

S pozdravem,

Jaroslav Staněk
+420 603 568 142

vedoucí týmu
FC SPARTA BRNO
ročník 2006
 
následoval hovor s extrenérem Milanem Zikou, členem výboru klubu...
 
 

FC SPARTA BRNO 2006 fcspartabrno2006@gmail.com

23. 1. (před 2 dny)
 
komu: MilanAlexandraAndrejBarboraEvaZaplatilováDagmarIvankaIvankaIvoJardaJiřiJiřiEvaJardaKristýnaLudmilaKatkaEvaJosefMilanLenkaLiborMichalMarcel
 
 
 
 
 
Zdravím Vás,
 
dnes (úterý 23.1.2018) jsem hovořil s panem Zikou, který se cítí dotčen tím, že na něj písemně útočím a prý můj e-mail byl veden proti němu - byl to pouze informativní pro rodiče, především ty, kteří se nemohli účastnit, ale mám Vás ve skupině, tak jsem to zaslal všem.
 
Tak já se musím také ohradit a uvést některé věci na pravou míru a tak, aby byli chápány správně.
 
Můj e-mail nebyl a snažil jsem se to p.Zikovi vysvětlit, mířen proti němu, ale byl mířen na to, jak to "funguje" v našem klubu. P.Zika byl zmíněn jen pro to, že je sekretář klubu a šlo to na klubový e-mail, což jsem v textu uvedl (citace textu:  "informaci o našem trénování jsem zaslal p.Zikovi na e-mail Sparty" - já v tomto opravdu žádný útok na konkrétní osobu nevidím). Záměrně jsem uvedl vyjádření p.Kříže a p.Stehlíka, protože sám nevím, kde je pravda, ale to nebylo předmětem naší včerejší schůzky a ani náš extrenér, což ten, který to přeposlal a komentoval moji osobu, evidentně nepochopil, lépe řečeno nechce pochopit... 
Takže ještě jednou, včera jsme se sešli pro to, abychom se domluvili, zda budeme, nebo nebudeme trénovat v TCMku v Brněnských Ivanovicích za předpokladu, že si budeme tréninky hradit sami, což se odhlasovalo, že ano.
 
Teď k tomu, kdo to přeposílá, jestli já očerňuji a pomlouvám p.Ziku, tak co děláte Vy k mojí osobě? Minimálně jste schovaný a vše řešíte za zády těch, co pomlouváte a to vč.trenéra. Víte i ke mě se dostávají informace, které nechcete aby se ke mě dostali, nebo jste velice naivní (teď není myšlena informace od extrenéra). Já však na to kašlu, Vaše pomluvy charakterizují Vaši osobu a to komentář nepotřebuje...
 
Další věc je ta, že si někdo stěžoval, že je to tak, jak jsem uvedl a že se mu to nelíbí, tak proč to včera na schůzi neřekl a zvedl ruku pro placení? Prý Vás bylo více... 
Mě se situace v klubu také nelíbí, ale nevím jak to řešit. Snažím se o to, abychom relativně normálně fungovali, což je i na Vás rodičích a přátel našeho ročníku. Bohužel zde byli, jsou a zřejmě budou tací, kterým vysloveně vadím a proto mi házeli, hází a budou házet klacky pod nohy, ale protože nikdo jiný se k nabízené funkci neměl, dělám to i nadále (nestěžuji si, ale konstatuji). Kritizovat, očerňovat a dělat skrčky to umí snad každý, ale ne každý se snaží něco udělat pro změnu k lepšímu a příležitost byla, je a bude (myšleno pro náš ročník, aby někdo nemyslel, že vyhlašuji PUČ proti klubu)...
 
Směrnice:
 
vyjádřím se k směrnici, kterou jsem dostal na e-mail a o které jsme se bavili. Dle dnešního rozhovoru není tato směrnice platná, protože byla vydaná nová, kterou ovšem nemám k dispozici. Mám však slíbeno, že mi bude zaslána e-mailem, tak jak to bude, vyvěsím na webu a budu Vás informovat. Stojím si však za tím, že na výboru mi bylo sděleno, že je aktuální, takže nebudu dále nic komentovat. 
 
A téměř poslední informace pro Vás, jako vedoucí družstva budu působit u týmu max.do konce sezony, ale můžete mě odvolat dříve, nebráním se tomu. Pokud se nikdo jiný nenajde, nechám to být a nebudu již nic dalšího řešit. Zvažuji i setrvání svého syna v klubu, jednak herně zaostává, což není hlavním důvodem, ale někteří mu to dávají hodně najevo, že je outsider. To ho již také moc nebaví poslouchat a sám mě navrhl, že by odešel a že už to není takové kamarádské, jak tomu bývávalo (což mohu potvrdit z tréninků a jejich vystupování vůči sobě). Navíc, protože jsem ve špatném světle u některých z Vás, tak i když já nebudu působit v této funkci, bude to mít odraz na mého syna i nadále, v tom jsem si jistý a nechci to tak. Takže vydržte to s námi do konce sezony a bude od nás pokoj (od mé osoby  Davida), nebo mě odvolejte a bude to hned...
 
Finance:
 
k výše uvedenému by bylo dobré, kdyby se našel někdo z Vás, který by se začal starat o naše finance, dříve, než-li odejdu. Času je na to relativně dost a tak věřím, že se toho někdo ujme, to není až takový zápřah.
K tomu, co včera proběhlo na schůzce s penězi za halu, které jsem uhradil za prosinec. Dělám to dle nejlepšího vědomí a svědomí a upřímně jsem trnul, jak se debata uzavře, zda budu sponzorovat tréninky ze svého, či nikoliv. Pochybuji o tom, že by mi peníze někdo vrátil. Také se nemohu se vším obracet na Vás rodiče, to bych nemohl nakládat vůbec s ničím, protože kdybych svolával schůze kvůli každé prkotině, poslali by jste mě do háje už dávno a navíc účast na schůzkách by nebyla 100%. Pravda je někde mezi výše uvedenými aktéry (výbor vs Kříž). Ale mám za to, že když je někdo šéftrenér mládeže, tak je tímto zástupcem klubu, což není asi pravdou (údajně ani p.Kříž není pod smlouvou, ale tuto informaci jsem nevěděl, včera jsem zmínil, že si myslím, že je jeden z mála, kdo ji má, omyl...)
 
Panu Zikovi to již přeposílat nemusíte, přidal jsem adresu k Vašim, tak by to byla zbytečná práce. Omlouvat se také nehodlám, protože úmysl někoho pomluvit v mém e-mailu zjevně nebyl, ale pokud si to na sebe někdo vztahuje, za to já nemohu a nebylo to účelem!!! Domnívám se, že jsem to vysvětlil dost podrobně a pokud by jste chtěli na to reagovat, nebo něco vysvětlit z toho, co jsem uvedl, jsem k dispozici.
 
PS: kdo by chtěl zasvětit do tajů této funkce, nechť mě kontaktuje, pokusím se o to, aby záležitosti spojovány s mojí osobou byly dořešeny do výše uvedeného termínu, abych mohl odejít s čistým štítem (objednávat již nic nebudu, jediná věc, která bude po mě je soustředění, kde je zablokovaný termín, ale i to se dá zrušit...)
 
 
Děkuji za Vaši pozornost.
 
 
S pozdravem,


Jaroslav Staněk
vedoucí družstva
 
FC SPARTA BRNO 
ročník 2006

FC SPARTA BRNO 2006 fcspartabrno2006@gmail.com

22. 1. (před 3 dny)
 
komu: AlexandraAndrejBarboraEvaZaplatilováDagmarIvankaIvankaIvoJardaJardaJardaJiřiJiřiEvaJardaKristýnaLudmilaKatkaEvaJosefMilanLenkaLiborMichal
 
 
 
 
 
Vážení rodiče a příbuzní našich fotbalistů,
 
Tímto Vás chceme s trenérem informovat o skutečnostech, týkajících se financování ročníku 2006.
Vzhledem k informaci, kterou jsem dostal od šéftrenéra mládeže Davida Kříže, že náš klub FC SPATRA Brno nebude hradit tréninky v TCMku Brněnské Ivanovice a to i zpětně, musel jsem ze společných peněz uhradit částku 4000 Kč za 12/2017. Tuto informaci jsem si nechal potvrdit i p.Jindřichem Stehlíkem, jakož to osobu, která vystupuje v klubu jako jednatel.
Na moji otázku, proč se tak děje, když odevzdáváme příspěvky a tudíž bychom měli dostat možnost trénovat v adekvátních prostorech mi bylo sděleno, že nebylo výborem schváleno trénování v uvedených prostorech a tudíž to byla akce p.Kříže, který si to má uhradit. Evidentně zde je boj, mezi Spartou a p.Křížem, který ale postihuje i nás. Také jsem dostal informaci, že nám bylo nabídnuto dost tréninkových prostor a za podstatně levnější peníze. Souhlasím pouze s tím, že nám bylo nabídnuto trénovat na SOU Charbulova, ale podmínky tam nejsou adekvátní pro nás z důvodu velikosti tělocvičny a proto jsme využily nabídky p.Kříže. Navíc musím zmínit, že mi bylo od p.Ziky sděleno před halovou sezonou, že Sparta zajišťuje plochy jen pro přípravky a to co nám bylo nabídnuto, bylo "pod rukou".
Evidentně pravá ruka neví, co dělá levá a tak se k nám dostávají informace pouze ty, které se jim hodí, nebo které chtějí, aby se k nám dostaly.
 
Řešení:
s p.Stehlíkem jsem se domluvil a písemně jsem o to e-mailem požádal, aby se výbor vyjádřil k našim tréninkům, o které jsem za nás projevil zájem v pokračování, aby klub se vyjádřil, zda bude nějakým způsobem alespoň přispívat na tyto tréninky a uvede, jakou částkou. 
Do jejich odpovědi si však musíme tréninky hradit sami, což je 1000 Kč za tréninkovou jednotku.
 
Bylo mi řečeno, že si v klubu dělá každý co chce a že to takto nejde, a že p.Kříž o tomto věděl, že z ekonomického hlediska Sparta to neakceptuje. Na obranu p. Kříže musím napsat, a je to dle jeho slov i zdokumentováno, že se věc probírala na výboru a byl osloven k tomu, že má sehnat prostory k tréninkům, klidně ve výše uvedeném TCM. 
Dle slov p.Stehlíka však o tom Sparta vůbec neměla tušení, což já mohu vyvrátit důkazem, že informaci o našem trénování jsem zaslal p.Zikovi na e-mail Sparty, tudíž jde o úmyslné dezinformace.
 
 
19.12.2017 jsme dostali vratku 13125 Kč, kde jsem nám nárokoval peníze zpět za soustředění. Momentálně máme volné peníze 7464 Kč, ale ještě k dnešnímu dni dlužíme za cvičení 3300Kč a jeden trenink 1000 Kč, tzn. máme k dispozici 3164 Kč. Už mám nakoupené poháry a sladkosti na SPARTA TOUR, což je pozitivní a tyto peníze se nám vrátí ze startovného (cca 3000 Kč).
 
Souhrn:
Domluvili jsme se a odhlasovalo se, že budeme i nadále trénovat na TCMku Brněnské Ivanovice a uvedené tréninky si budeme hradit a to hned po tréninku.

S pozdravem,

Jaroslav Staněk
+420 603 568 142

vedoucí týmu
FC SPARTA BRNO
ročník 2006

 

Milan Zika spartabrno@trinity.cz

23. 1. (před 2 dny)
 
 komu: mně
 
 
 
 
 
Jardo nebudu se vracet k tvému vyjádření ale k pomluvám ,máš máslo na hlavě a já nejsem dotčen jenom mě mrzí že jsem tomu obětoval tolik času a nikdo se za mě nepostavil když mě pomlouvali vč.tebe a ty jsi si přihřívál polívčičku a ty kteří mě informují o dění ve vašem mužstvu neosočuj .děláš stránky ,turnaje ,staráš se o informace ,ale někdy zacházíš moc daleko dál to nebudu rozebírat 

Odesláno z iPhonu
 

FC SPARTA BRNO 2006 fcspartabrno2006@gmail.com

23. 1. (před 2 dny)
 
komu: Milan
 
 
 
 
 
Milane,
 
nevím kdy a o čem jsem tě měl pomluvit, napsal jsem jednou na stránky něco jinak (ale v dobré víře), než jsi se vyjádřil a od té doby se to se mnou táhne (min.2x jsem se Ti za to omluvil a to i veřejně, nevím co pro to udělat více, ale ať udělám cokoli, nikdy to nebude dobře, vícekráte se omlouvat už opravdu nebudu). Jinak si nejsem ničeho vědom. Pokud Ti někdo něco podsouvá (a asi jen ústně, "jedna paní povídala"), nemusí to být pravda, ale jsi dospělý chlap, úsudek je jen na tobě...
 
Ale evidentně máš své koně, kteří Ti nosí zprávy a to zaručené. Já taky slýchávám pomluvy na tebe, ale neřeším to, protože Ti, kteří to dělají za to vlastně nemohou, že jen pomlouvají a nepřidají ruku k dílu, o co se alespoň já snažím...
 
Máslo na hlavě mám, protože dělám vedoucího a nevím, o co se opřít (viz logické věci, které ale logiku tady nemají), vše jsem řekl na výboru a nic se stejně nezměnilo, zato jsem zase o něco větší pitomec, ale s tím se už srovnám, dělám to tak vlastně dlouho...
 
Co se týče tvých koňů, nepátrám po nich a je mi to jedno, napsal jsem v mailu co si o tom myslím, kdo se toho chytne, ten se provalí sám. Michal Odehnal mi již volal. A ostatní mě nezajímají.
 
Dlouho se proklínám, že jsem se do tohoto nechal někdy navést, toho času, peněz a úsilí, co jsem tomu dal mě vzalo tolik energie, že už nemám šťávu v tomto pokračovat, zvláště pak, když se situace nikterak nevyvíjí k lepším zítřkům.
 
Na výboru jsem řekl něco o trenérech mládeže, což jsi i Ty, kteří tuto práci nedělají pro peníze, protože to by zde již nebyli. Pro mě jsou to BORCI v dobrém slova smyslu a opět vč.tebe. Nechci Ti podlézat, to určitě nebudu, říkám věci tak, jak mi narostl zobák, možná jak píšeš, někdy přejdu až moc za hranici, ale já jsem takový a dělám to nejlépe, jak umím (nebo neumím???)
 
Závěrem konstatuji, že opravdu ve Spartě budu končit jak Já, tak hlavně David, situace je dlouhodobě neúnosná a já tomu věnuji příliš mnoho, než si vůbec mohu dovolit. Proto i tebe prosím, aby jsi mě do konce sezony toleroval (pokud mě někdo neodvolá) a už o mě neuslyšíš (jen kdyby David chtěl působit někde jinde, tak se bude řešit přestup).
 
Takže fotbalu ZDAR a sparťanskému obzvlášť.

 
 
 
 
S pozdravem,


Jaroslav Staněk
vedoucí družstva
 

Stehlík Jindřich CARTec motor s.r.o.

24. 1. (před 1 dnem)
 
komu: mněcheerykoukollertovaekaterinaodehna.marcel.hockostehlik.michaltomas.barakvraspvacdasahanivana.svarcovad.zaplatilovalibor.votavaViktoriavramakzedna1972moravkovajirka.kollertsilvie.hockovakomecvanm.odehnaltomas.barak77jarda.stanekVaclavalexandra.beza.jiri.prochazka2
 
 
 
 
 
 
 
Dobrý den,
Včera byla ročníku 2006 schválena  žádost o proplacení tréninkové jednotky v TCM. Fc Sparta bude platit 400kč/hod. ( 300/400 platíme tělocvičny).
Jedenkrát týdně dle počasí do poloviny nebo konce března.
Pro rodiče jedna zásadní informace o TCM . Do minulého pondělí nebyl od nikoho vznesen požadavek ( na výbor, mimo ročníku 2007), že by chtěl využívat jiná tréninková zařízení, než jsme zajistili. Jak jsem již vysvětloval panu Staňkovi, pokud nám dorazí faktura za něco co nebylo  projednáno ani schváleno, pak máme právo toto odmítnout. Je potřeba si předávat přesné informace. Nejde o žádný válku jak napsal p. Staněk, ale není možné aby si objednával kdo chce co chce.
Za výbor Fc
Přeji pěkný den
 
Jindřich Stehlík
 
Dobrý den,
 
také se k tomu, co jsem napsal a co napsal p.Stehlík drobátko vyjádřím.
 
Prvně bych ale rád poděkoval za rychlost schválení, což kvituji, jistě nám to pomůže a rodiče dětí to ocení, jen mi dejte informaci, jak se to bude platit...
 
1. David Kříž - dle informací co mám, je to šéftrenér mládeže, jako takový by měl vystupovat jako zástupce klubu, tudíž jsem z logiky věci dedukoval, že tréninkové jednotky, které on zajistil, jsou v pořádku (neměl jsem ponětí o tom, že bych musel tuto osobu obcházet) . Člověk, který má takovouto funkci by měl být s klubem ve smluvním vztahu. Pokud ano, tréninky dle mého názoru, objednala Sparta. Pokud není pod smlouvou, je to chyba klubu, kterou by měl klub vyřešit, tzn. zaplatit to, co on objednal a následně vymáhat po něm a nikoli zaujmout stanovisko, že výbor nic neschválil, tudíž si to uhraďte, nebo si to vyřiďte s tím, co Vám chtěl pomoci z řad funkcionářů klubu (informace o tom, že by nebyl šéftrenérem nikdo neposlal, nezveřejnil...). Pokud nejde o "válku" a za toto slovo se omlouvám, i když mi to tak přijde, tak potom nevím, co zde řešíme. Já osobně a věřím, že hovořím i za spoustu rodičů, si myslím, že jde o Váš alibismus a vyhýbání se odpovědnosti, nemyslíte?
 
2. jak jsem uvedl na výboru, chybí informovanost a to i ta základní. Když se odrazím od toho, co jsem napsal rodičům a dostalo se i k Vám, tak nikdo, kdo by měl být pro Vás partner tzn. trenéři a vedoucí družstev, nedostává od klubu základní informace, které by se mohli také někde veřejně objevovat. Toto je alfa a omega většiny problémů v klubu a není to o placené sekretářce, jak zaznělo na výboru.
 
3. myslím si, že tímto způsobem to nejde dále dělat, v dobré víře se snažím o to, abychom relativně normálně fungovali. To si myslím, že tak doposud i bylo, i když s problémy, které si myslím, že jsou způsobeny viz bod 1 a 2. V klubu je více než napjatá atmosféra, která se odráží i na rodičích a hlavně na dětech. Můj syn, protože toto také vnímá, tak se rozhodl, že zkusí štěstí jinde, tzn. že i já budu v této funkci končit. Nebaví mě hledat pořád pravdu a poslouchat, co vše si máme ještě hradit (nemluvě o výplodech bujné fantazie z řad některých rodičů a přátel našeho ročníku). Tam, kam jste to dostali po finanční stránce, tak jste vytvořili nejdražší sport v Brně. Já jsem toho, po sportovní stránce, prošel mnoho, ale abych za 12 ti letého kluka dával 20 000 - 30 000 Kč ročně, to je přinejmenším lichva. Investovat do kluka takovéto částky, když se vyvíjí a nikdo neví, zda někdy z něho něco bude, to je dost přes čáru, nemyslíte? Kdyby chodil na lední hockey, tak by to bylo levnější, a to také mohu potvrdit, protože jej sám hraji. Opět se vyjádřím k tomu, co padlo na výboru, když jsem tam byl, padlo tam, že mládež je vlastně dotovaná. Souhlasím s tím, ale ne že by byla dotovaná klubem, to jsem opravdu nevěděl, zda se nemám začít smát, nakonec jsem to překousl a neřešil to, protože finanční toky klubu mě nezajímají, starám se pouze o náš ročník. Co se týče jiných sportů, uvedu asi ten, který je po fotbale v Brně nejmasovější a mám o něm přehled, protože jsem jej také hrál. Pokud dám syna na tento sport, v žádném klubu v Brně nedám za příspěvky více, než-li 6500 Kč/rok. K tomu připočítám hokejku 1000 - 3000 Kč dle kvality a sálová obuv cca 1000 Kč. Pokud budu počítat nejdražší variantu, zaplatím 10500 Kč a mám v tom celoroční tréninky v hale 2x v týdnu i s mantinely + zápasy vč. dresů. My dáváme až 3x více, máme zázemí, neplacené trenéry, protože ani s naším trenérem se nejste schopni dohodnout a vyřešit svůj závazek, i když jste mi slibovali, že to s p.Hodečkem v nejbližší době dořešíte, což se do této chvíle nestalo, ale to je tak všechno, co máme.
 
Vše podstatné jsem napsal do předchozího e-mailu a následné reakce. Možná si neberu servítky s pojmy, ale jde jen o slovíčkaření, tak to tak berte, nicméně si za tím stojím a vše máte v klubovém mailu.
 
Tímto Vás tedy poprosím, až se objeví žádost na přestup mého syna "David Staněk", aby jste mi jej pustili za rozumných podmínek a bez problémů. Já už vážně nemám sílu, abych stál mezi klubem a rodiči. Každý se v klubu bojí něco říci, aby se to neobrátilo proti jeho osobě a to vč.mě (viz info pro rodiče a údajný osobní útok, jak vyplodil zřejmě choromyslný informátor z řady rodičů našeho ročníku, což je smutné).

Děkuji za Vaši pozornost.
 
 
 
S pozdravem,


Jaroslav Staněk

 

David Kříž

24. 1. (před 1 dnem)
 
komu: mně
 
 
 
 
 
 
 
Čau Jardo, posílám Ti mé vyjádření ke tvrzení JS ohledně objednání nafukovačky v TCM pro žáky:
- 29.8. Jsem byl přítomen jednání na výboru, kde jsem tuto otázku otevřel a mám ve svých poznámkách z tohoto jednání jednoznačný pokyn, abych zavolal a domluvil TCM (mohu doložit včetně data pořízení poznámky) - teoreticky by to mělo být i v zápise z jednání
- Na přelomu října a listopadu jsem znovu tuto otázku otevřel s p. Sandaným (člen výboru FC Sparta). Vzhledem k tomu, že na termíny v nafukovačce je celkem dost velký přetlak, chtěl jsem po něm, aby tuto otázku opět vyřešili na schůzi a v případě nezájmu mi to sdělil. Žádnou tuto informaci jsem nedostal.
Měj se, D.
 

FC SPARTA BRNO 2006 fcspartabrno2006@gmail.com

8:56 (před 11 hodinami)
 
komu: AlexandraAndrejBarboraDagmarEvaEvaEvaEvaIvanaIvankaIvoJardaJiřiJiřiJosefKatkaKristýnaLenkaLiborLudmilaMarcelMichalMichalMichalMichal
 
 
 
 
 
Zdravím Vás,
 
ještě zasílám vyjádření p.Kříže, které naleznete níže v těle e-mailu. Nic to na věci nemění a já nebudu pátrat po pravdě. Jak jsem uvedl, domnívám se, že by si toto měl řešit klub a nikoliv trenéři, vedoucí družstva nebo rodiče.
Jsme dospělí lidé, úsudek si udělejte sami.
 
Děkuji.
 
 
 
 
S pozdravem,


Jaroslav Staněk

Dobrý den,

ještě naposledy zareaguji na  e-mail. Jelikož si myslím, že to není korektní řešit přes e-mail.  Budou probíhat schůzky s rodiči.

Píšete, že 20 000 – 30 000 kč za rok je lichva, já s Vámi souhlasím.

Příspěvek , který vybírá FC SPARTA BRNO  je 500kč za měsíc ( po vratkách 20% z příspěvku, nebo 50% úleva příspěvku ve čtvrtletí v kterém mužstvo absolvovalo soustředění) zůstává na provoz z částky 6000 kč za rok cca 4500 kč.

Pro všechny rodiče jsem já, po tel domluvě k dispozici nebo každé úterý od 17.00 je výborová schůze ( stačí pouze zavolat a oznámit, že přijdete).

 

 

 

Jindřich Stehlík